vrijdag 22 februari 2013

Spelregels



 
Bij de ATC-stempelclub kan je iedere maand meedoen aan een ATC swap.
Swap is Engels voor “ruilen”. Met een swap wordt dus een door iemand georganiseerde ruil met meerdere mensen bedoeld.

We hebben steeds een ander Thema. Dat kan van alles zijn. Bv een kleur, vogels, vervoer, eten enz.
We laten je iedere maand weten wat het nieuwe thema is.

Meedoen is heel eenvoudig: Maak 3 verschillende ATC’s (zie: wat is een ATC? )met het thema van de maand.
Aangezien we de atc-STEMPELclub zijn, is het natuurlijk wel de bedoeling dat jezo veel mogelijk stempels gebruikt. Natuurlijk kan je er ook andere materialen bij gebruiken, maar de stempels zijn het belangrijkst.

Stuur je ATC’s voor de sluitingsdatum naar :

ATC-stempelclub
Verzetlaan 31
1742RL Schagen

Zorg wel dat je voldoende postzegels op je envelop doet (0-20 gram = 1 zegel van 1/ 20-50 gram =
2 zegels van 1)
Je atc’s komen het best over met de post, als je ze in een atc-hoesje (sleeve) doet. En dan in een dubbel gevouwen A5 papier, in een envelop.

Doe in deze envelop ook een etiket of briefje met je eigen naam en adres erop en een postzegel van 1. 

Wij husselen alle binnen gekomen ATC’s door elkaar en sturen je weer 3 ATC’s van andere deelnemers retour.
Heerlijk om dan weer een verrassing in de brievenbus terug te krijgen!

4 opmerkingen:

  1. Ik zou graag willen weten hoe ruim ik de regel 'stempelen' mag interpreteren?
    Moet er echt een gestempelde afbeelding op elk kaartje staan?
    Of mag ik ook op mijn eigen creatieve wijze een stempel gebruiken op mijn kaartjes (dat is dan dus niet persé een gestempelde afbeelding, maar kan ook wat anders zijn).

    Ik hoor het graag,
    Groetjes
    Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hinke, Ik zie nu pas deze vraag. Ondertussen heb je al leuke ATC's gestuurd.
    Als stempelaars vinden we het wel het leukst als je zoveel mogelijk met stempels werkt. Natuurlijk kan je er ook andere materialen bij gebruiken, maar de stempels zijn het belangrijkst.
    Ik ben benieuwd of je deze maand weer mee doet.
    Groetjes, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet je je eigen opgeven om mee te doen of kan ik zo mee doen ,moet nog beginnen hoor maar lijkt me heel leuk.
    groet Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zijn van mij 3 ATC-tjes met het onderwerp hartjes onderweg.
    Op het blog staat dat je een briefje met naam, adres en woonplaats + postzegels moet bijsluiten. Dat heb ik uiteraard gedaan. Helaas lees ik via facebook dat er ook een enveloppe bij moet. Wat is nu de regel?

    Groet, Olivia L. Wammes

    BeantwoordenVerwijderen